A tudás hatalom az Office Depot cikk marketing területen!

A tudás hatalom az Office Depot cikk marketing területen!

 

Egy informatív cikk megírásának két veszélye van: túl sokat és túl keveset tudni a témáról. Az előbbi esetben túl sok konkrét részletet pakolhatsz ki, elveszítve az általános olvasó érdeklődését. Ha viszont tényleg nem ismered a témát, az intelligens olvasó elég hamar rájön.

Ne színlelj! Ha egy termékről írsz kritikát, először teszteld le. Az olvasók meg fogják tudni mondani, hogy hazudsz, és ha nem, akkor biztosan tudni fogják, ha az ő tapasztalataik nem hasonlítanak a tiédhez. Ha nem vagy őszinte, elveszíted a vásárlókat, akikért olyan keményen megdolgoztál.

Adj releváns, hasznos információkat. A potenciális vásárlók nem akarják az idejüket egy olyan cikk elolvasására pazarolni, amely semmilyen módon nem válik hasznukra. Jobban tájékozott fogyasztóként akarnak távozni. Ha a cikkeiddel kielégíted az igényeiket, akkor alig várják, hogy többet olvashassanak belőlük.

Tedd a cikkeidet először a webhelyedre, hacsak nem tilos. Ezzel a weboldalad elnyeri a keresőmotorok figyelmét, és előkelőbb helyen fogsz szerepelni. A cikket először a keresőmotorok indexeljék a webhelyeden, majd küldd ki a cikkeket a világba, hogy több ügyfelet vonzzon.

Használj SEO kulcsszavakat a cikkeiben. Néha azok az emberek, akik egy bizonyos kifejezésre keresnek rá, nagyobb valószínűséggel veszik meg azt, amit te árulsz. Ne vidd azonban túlzásba. Ha kulcsszavakkal tömöd tele a cikkedet, az emberek számára természetellenesen fog olvasni, a keresőmotorok pedig potenciális spamként fogják büntetni.

A címek legyenek értelmesek az olvasók számára. A címben mindig a cikk fő mondanivalóját kell feltüntetned, hogy az olvasód tudja, mire számíthat, és eldönthesse, hogy el akarja-e olvasni a cikket vagy sem. A figyelem rövid ideig tart, ezért ügyelj arra, hogy már az elején megragadd őket.

A te általad írt cikkek elhelyezése a weboldaladon segíthet, mivel ez vonzza a kulcsszavas kereséseket végző embereket. Ez egyszerű, és növelheti a webes rangsorolást és a forgalmat. A keresőmotorok ezt keresik, és ez segít jól rangsorolni a webhelyed.

Amikor a forgalom megszerzése érdekében írsz, ne aggódj a tartalom hossza vagy a pontos téma miatt, amelyet lefed. Néhány olyan kulcsszót kell megcélozod, amelyet az emberek használnának, és a te tartalmadhoz hasonlót szeretnének olvasni. Tartalmadnak folyamatosan hivatkoznia kell ezekre a kulcsszavakra.

Azzal, hogy az irodaházi cikkmarketinget egy kiválasztott területre vagy egy bizonyos résre specializálják, nemcsak a cikkeiket csiszolhatják a legjobbra, hanem sok nézőt is vonzhatnak az adott területről. Eltekintve attól a képességtől, hogy finomítsd a cikkeket, kevesebb verseny van azon a cikkek marketing résen belül, amelyet az ember talált.

Jó ötlet, hogy keverjük össze a cikkek fajtáit, amiket írunk, hogy legyen miből választani. Ne csak "kérdés-felelet"-eket vagy "hogyan kell" útmutatókat írj. Váltogasd ezeket a stílusokat, vagy dobj be egy "top 10" listát. Váltogasd a különböző típusokat, és nézd meg, melyek keltik a legnagyobb figyelmet.

A marketingkampányhoz írt cikkek célja egyszerű kell, hogy legyen. Az elképzelés az, hogy egy informatív irodalmat adj át a releváns közönségnek, amelyben cselekvésre buzdítod az embereket. Bármi más, amivel egy cikkben próbálkozol, azt eredményezheti, hogy az olvasók elvesznek, és egyszerűen elkattintanak az oldalról.

Mivel felmérted az adott magazinban elvárt szakértelem szintjét, amelynek írsz, most már jó esélyed van a sikerre. Egyes magazinok számára olyan cikkeket akarsz majd írni, amelyek szívesen fogadják a rendkívül részletes információkat, de olyanok számára is, amelyek csak általános szintű ismereteket várnak el. A kulcs az adott kiadványnak megfelelő specifikusság.