Nagyszerű módok a marketing fellendítésére a közösségi médián keresztül!

Nagyszerű módok a marketing fellendítésére a közösségi médián keresztül!

 

Ha hallott már a Facebookról, a Twitterről vagy a Google-ről akkor biztosan tudja, hogy a közösségi média csatornákon keresztül történő marketing a következő nagy dolog. Sokakhoz hasonlóan Ön is azon tűnődhet, hogyan használhatja ki a közösségi média erejét vállalkozása előnyére. Ez a cikk számos tippet tartalmaz, amelyek segíthetnek Önnek a közösségi média marketing törekvéseiben.

Értse meg a beszélgetés és a párbeszéd fontosságát. Ne kövesse el azt a gyakori hibát, hogy elhanyagolja a vásárlói visszajelzések felhasználását, hogy többet tudjon meg a célpiacáról. Vigyék a következő szintre a válaszokat azáltal, hogy párbeszédet nyitnak ügyfeleikkel. Legyen izgatott, hogy megismerje az igényeiket, elvárásaikat és azt, hogyan teheti még jobbá vállalatát.

Hozzon létre egy olyan nyílt fórumot, amelyben lehetővé teszi, hogy az ügyfelek is részesei legyenek a kreatív folyamatnak. Meg fog lepődni, hogy az ügyfélkör milyen jól tud segíteni az ötletelésben, a "tervrajz" elkészítésében és az ötlet legjobb megvalósításának lefektetésében. Ha ilyen jellegű inputot kap az ügyfeleitől, akkor nyugodtan feltételezheti, hogy vásárolni fognak, amikor elindul.

Adj hozzá egy címkét a Twitter-bejegyzéseihez. A hashtageket arra használják, hogy összegyűjtsék a tweetek csoportjait, amelyek mind ugyanahhoz a témához tartoznak, így a felhasználók mindent követhetnek, ami az adott ötlettel kapcsolatos. Válassza meg bölcsen a használt címkéket, és tartsa szemmel azokat a csoportokat, amelyekről úgy gondolja, hogy a célközönségének tetszeni fognak.

Ha közösségi média marketingkampányt folytat, időről időre dicsekedjen azzal, hogy hány követője van. Ha valaki látja, hogy 1500 ember követi Önt, lehet, hogy ő is csatlakozik, csak hogy ne maradjon ki abból, amiről már a barátai is tudnak. Az a vágy, hogy mindig képben legyen.

Fejlesszen ki egy rajongói bázist. Ha a termékei az egyéniség érzését adhatják a vásárlóinak, akkor a közösségi médiát felhasználhatja ennek az elképzelésnek a megerősítésére. Tegyen közzé képeket a termék tipikus felhasználójáról, és írjon frissítéseket a célközönsége körében gyakori kérdésekről. Követői magukra fognak ismerni az Ön által kialakított képben.

Próbáljon meg több követőt szerezni a közösségi médiában azzal, hogy különleges kuponokat és kedvezményeket kínál azokkal, akik kedvelik vagy követik az oldalát. Különleges érzéssel töltöd el vásárlóidat, ha exkluzív kedvezményeket kapnak, és ez növelni fogja az eladásait.

Töltsön ki a fogyasztókkal felméréseket a közösségi hálózatokkal kapcsolatos szokásaikról. Készítsen közösségi médiaoldalt a cégének, ha úgy gondolja, hogy vannak olyan vásárlói, akik szeretik a közösségi hálózatépítést. Ha az Ön termékeit vásárló egyének nem szeretik a közösségi hálózatokat, gondolkodjon el azon, hogy idejét és energiáját másra fordítsa.

Ne ragaszkodjon egyetlen közösségi médiaoldalhoz. A legtöbbjük ingyenes, így könnyen használhat közülük jó néhányat. Bár a Facebookot sokan használják, érdemes "diverzifikálnia" a közösségi média marketingjét más közösségi hálózatokra is, például a MySpace-re, a Twitterre, a LinkedInre és másokra. Használjon számos kevésbé ismert weboldalt is, hogy még több ügyfél figyelmét megnyerje.

A közösségi médiahálózatok kihasználása online kérdezz-felelek tartására valóban segíthet az ismertség megszerzésében. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy a potenciális ügyfeleket tájékoztassa a kínálatáról és az Ön vállalkozásáról. Ezzel a technikával Ön és vállalkozása személyesebbnek és elérhetőbbnek tűnik az ügyfelek számára.

Amint azt a cikk elején említettük, a közösségi média marketing az olyan weboldalakon, mint a Facebook és a Twitter, az elmúlt néhány év során lendületet vett. Sokan azonban nem tudják, hogyan használhatják hatékonyan ezeket a csatornákat annak érdekében, hogy növekedést generáljanak a vállalatuk számára. Alkalmazza a cikk tanácsait, és máris jó úton haladhat a közösségi média hatékony felhasználása felé, hogy termékét vagy szolgáltatását hatékonyan tudja értékesíteni.