Ez nem spam! Email marketing tippek mindenkinek!

Ez nem spam! Email marketing tippek mindenkinek!

 

Cége marketingje azt jelenti, hogy a média minden útját meg kell vizsgálnia, beleértve a közösségi médiát, a cikkmarketinget és még az e-mail marketinget is. Mivel lépésről lépésre kell haladni, ma kezdjük azzal, hogy mindent megtanulunk az e-mail marketingről, és arról, hogyan hozzunk létre egy hatékony kampányt, amely növeli a webhelyek nyereségét.

Tartsa meg a stílusát és a formátumát minden egyes kiküldött e-mailben. Minden e-mailnek ugyanazt a színsémát kell alkalmaznia, és ugyanazt a logót kell tartalmaznia. A választott betűtípusnak könnyen olvashatónak kell lennie. Ezzel elkezdi megteremteni a márka felismerhetőségét, és az ügyfelek várni fogják a következő üzenetét. Minden vállalkozás számára fontos az ismertség. Ugyanez igaz az e-mail marketingre is.

Fontolja meg, hogy grafikailag intenzív HTML e-mailek helyett szöveges e-maileket használjon a kampányához. Lehet, hogy azt gondolja, hogy a grafika jobban leköti az olvasót, de ez általában nem így van. Manapság sokan arra tanították magukat, hogy a sok képet tartalmazó e-maileket töröljék, feltételezve, hogy azok spamek. Emellett ezek a képek gyakran kiváltják a spamszűrőket, ami azt jelenti, hogy az Ön üzenetét az e-mail listáján szereplő néhány ember soha nem kapja meg!

Helyezze a leiratkozási linket jól látható helyre az e-mailben, például a láblécbe. Ne hagyja ki a leiratkozási linket, és ne temesse azt olyan mélyen a szövegbe, hogy ne lehessen megtalálni. Azt szeretné, ha minden felhasználója úgy érezné, hogy minden az ő döntése, és nem kényszeríti őket semmire.

Olyan tartalmakat dolgozzon ki, amelyek érdekesek és informatívak az ügyfélkör számára. Az üzenet legyen magával ragadó, és ne legyen tele száraz, unalmas tartalommal. A címzettek nagyobb valószínűséggel olvassák végig, ha nem túl hosszú. Ahogy látják, hogy a tartalma releváns, a hírneve növekedni fog.

A gyémántok talán örökké tartanak, de az engedély nem. Még ha meg is szerezte az előfizetők engedélyét, nagyjából kilenc hónap múlva újítsa meg valahogyan, mivel ez a megadott engedélyek tipikus lejárati ideje. Nemcsak az érdeklődők fogják tisztelettudónak érezni udvarias viselkedésedet, hanem gyorsan be fogja azonosítani, hogy kiket érdekel valóban az anyagja.

Használjon cselekvésre való felhívást az e-mailjeiben. Ügyfeleit az e-mailjeinek tartalmával meg kell győznie arról, hogy tegyenek valamit. Ha linkeket tartalmaz, tegye jól láthatóvá számukra, hogy utasításokat adjon a további teendőkre vonatkozóan. Ezek a részek megismételhetők, ha csak az e-mailek legelső és legalsó részén belül tartalmazza őket.

Ha e-mailen keresztül követi az ügyfeleket, próbálja meg a cégére vonatkozó sajtóközleményt követni. Az üzenetébe foglaljon bele egy olyan nyilatkozatot, amely azt mondja ügyfeleinek, hogy regisztráljanak az alábbi linken. A záró P.S. közölheti velük, hogy az összes példát az e-mailben megadott hivatkozáson tekintsék meg.

Bár az extra grafikák és egyéb, a szűrők által könnyen blokkolható dolgok feleslegesek és károsak a kampányára nézve, a vállalati logónak mégis szerepelnie kell annak érdekében, hogy a leendő ügyfelekkel való kapcsolattartás során a dolgok következetesek, ismerősek és professzionálisak legyenek. Ennek elmulasztása óriási kárt okoz az e-mail marketingkampányának.

Nagyon fontos, hogy odafigyeljen arra, hogy mikor küldi el e-mailjeit. Ha az éjszaka közepén vagy nagyon korán reggel küldi el őket, a címzettek egy része egyszerűen törölheti az e-mailt, amikor felébred, a többi levélszeméttel együtt. Használja a nyomonkövetési eszközöket, hogy meghatározhassa az e-mailek küldésének ideális időpontját.

Az ebben a cikkben található tippek felhasználásával elsajátíthatja az e-mail marketinget, és hatékonyan használhatja azt terméke népszerűsítésére. Ha már elindította a kampányt, továbbléphet a marketing számos más formájára, mind online, mind offline, hogy még jobban növelje az eladásokat és elérje céljait.

a légy, hangya ellen, üzemorvos, üzemorvosi vizsgálat, 19.kerület, munkaalkalmassági vizsgálat, orvosi alkalmassági vizsgálat miből áll, i kerület, egészségügyi alkalmassági vizsgálat miből áll, szőnyegtisztítás árak

a légy hangya ellen üzemorvos üzemorvosi vizsgálat 19.kerület munkaalkalmassági vizsgálat orvosi alkalmassági vizsgálat miből áll i kerület egészségügyi alkalmassági vizsgálat miből áll szőnyegtisztítás áraka légy, hangya ellen, üzemorvos, üzemorvosi vizsgálat, 19.kerület, munkaalkalmassági vizsgálat, orvosi alkalmassági vizsgálat miből áll, i kerület, egészségügyi alkalmassági vizsgálat miből áll, szőnyegtisztítás árak