Javítsa az eredményét a sikeres Facebook marketing stratégiákkal!

Javítsa az eredményét a sikeres Facebook marketing stratégiákkal!

 

Ha valami működik az üzleti életben, akkor ragaszkodik hozzá. Ez vonatkozik a Facebook marketingeszközként való használatára is. Bár még csak körülbelül egy évtizede létezik, a Facebook már bizonyítottan sikeres, ha marketingkampányokról van szó. A következő cikk megmutatja, hogyan használhatja ki ezt a nagyon hasznos üzleti eszközt.

 

Minden marketing kulcskérdése, hogy megértsük, miért csináljuk. Mi a végső célja? Ha ezt már kitalálta, könnyebben készíthet egy tervet, hogy pontosan azt hozza be, akit szeretne a Facebook like-ból ügyféllé változtatni. Tehát kezdje el az ötletelést még ma - mit marketingel?

 

Ha nincs semmi értékes mondanivalója a közönségének, ne mondjon semmit. Az emberek nem akarják meglátogatni az oldalát, és haszontalan és/vagy elavult információkat hallani. ha nincs semmi releváns és egyedi témád, amiről beszélhetnél, próbálj meg olyan linkeket vagy videókat megosztani, amelyek ugyanabba a piaci résbe tartoznak.

 

Változtassa meg a lapok sorrendjét a Facebook üzleti oldalán. A lapok kezdetben függőleges sorrendben lesznek az oldal bal oldalán. A lapok listája alatt található a "Szerkesztés" lehetőség. Ezzel testre szabhatja a lapok sorrendjét az Info és a Fali lapokon kívül. Ez segíthet egy jobb hierarchia kialakításában, hogy mely fülek legyenek a tetejéhez vagy az aljához közel, hogy egyesek jobban kiemelkedjenek másoknál.

 

Használja a Facebookot ügyfélszolgálati eszközként. Hívja meg az ügyfeleket, hogy küldjenek Önnek kérdéseket, észrevételeket vagy panaszokat a Facebook-oldalán tett megjegyzésekkel. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy megmutassa kiváló ügyfélszolgálati politikáját. Válaszoljon részletesen a kérdésekre, és ajánljon fel visszatérítést vagy új terméket azonnal a panaszkodó ügyfeleknek.

 

Soha ne vásároljon Facebook-rajongókat, hogy nagyobbnak tűnjön, mint amekkora valójában. Csábító lehet némi pénzt bedobni, hogy megvásárolja magát a nagy rajongószámhoz, de ez soha nem úgy sül el, ahogyan szeretné. Ezek a csarnokos rajongók semmit sem hoznak az asztalra, és az üzletben dolgozó emberek egy pillanat alatt átlátnak ezen a taktikán. Soha nem éri meg.

 

Ha rajongói bázisa kiépítésén dolgozik, fontolja meg a "Tetszik hirdetések" használatát. Ezek olyan hirdetések, amelyek közvetlenül a hirdetésben tartalmaznak egy felhívást az oldala lájkolására. Ezek a hirdetések ugyanolyan hatásosnak tűnnek a Hírfolyamban, mint a jobb oldali oszlopban, ezért játsszon az elhelyezéssel.

 

Ajánljon exkluzív terméket azoknak, akik "kedvelik" az oldalát. A "like-okon" keresztül sok figyelmet szerezhet. Gondolkodjon azon, hogy valami egyedi és ingyenes dolgot adjon az embereknek, ha "tetszik" az. Ajándékozhat egy ingyenes mintát vagy akár egy nyereményjátékban való részvételi lehetőséget is. Nagyon gyorsan kattintani fognak, ha cserébe valami ingyeneset kapnak.

 

Csatlakoztassa Twitter-fiókját a Facebook-oldalához. Ez segít racionalizálni a mindkét közösségi média fiókban megjelenő posztjait. Amikor a Twitteren posztol, a posztja egyidejűleg a Facebook-oldalán is megjelenik. Így időt és energiát spórolhat meg azzal, hogy egy-egy poszthoz mindkét oldalra be kelljen jelentkeznie.

 

Ne osszon meg folyamatosan üzleti vonatkozású posztokat a közönségével. Míg egyesek rendszeresen szeretnének ilyen típusú információkat hallani, mások eléggé unalmasnak találhatják. Igyekezzen a lehető legjobban a termékeire összpontosítani a posztjait, és kevesebbet posztoljon arról, hogyan működik valójában a vállalkozása.

 

A Facebook marketingcélokra való felhasználásának van értelme! Használja az ebben a cikkben található információkat, hogy elkezdje marketingkampányát, és korlátlan mennyiségű új ügyfelet érjen el. Ha valami működik az üzleti életben, az elkapja a fonalat, és mindenki elkezdi kihasználni. Ma már szó szerint több millió vállalat van a Facebookon: Mire vár még?