Keresi a jó módját, hogy a piac e-mailen keresztül jól működjön? Próbálja ki ezeket az ötleteket!

Keresi a jó módját, hogy a piac e-mailen keresztül jól működjön? Próbálja ki ezeket az ötleteket!

 

Fontos, hogy ne temesse el ügyfélkörét kéretlen üzenetek lavinájába. Az e-mail marketing stratégiájában az üzeneteknek aktuálisnak és hatásosnak kell lenniük. Érdekes e-mailek küldésével az ügyfelek nyitottá válnak a további kommunikációra. A következő tippek segítenek Önnek egy olyan email marketing stratégiát kialakítani, amely érdekes és jövedelmező.

Fontolja meg egy olyan sablon használatát, amely lehetővé teszi, hogy minden címzett személyre szabott üzenetet kapjon az üdvözlésben. Az emberek kedvezőbben reagálnak az őket személyesen megszólító e-mailekre, és kevésbé valószínű, hogy elutasítják az üzenetet. Ez a személyre szabás egyszerűen megvalósítható, és nagyobb kapcsolatot növeszt az ügyfeleivel.

Az e-mail marketing használata előtt készítsen egy teszt e-mailt, és küldje el egy barátjának vagy családtagjának. A szerettei láthatják, hogyan néz ki az e-mail, és visszajelzést adhatnak Önnek. Így, ha bármilyen változtatásra van szükség, azt még azelőtt megteheti, hogy az e-maileket kiküldené az ügyfeleknek.

Hagyja, hogy olvasói válasszák ki a tartalom elrendezését. A képeket, grafikákat és JavaScriptet tartalmazó üzeneteket valószínűleg megeszik a szoftverek szűrői, és emberi szem soha nem látja őket. Küldjön ki alapszöveges vagy gazdag szöveges formátumú üzenetet, amely tartalmaz egy linket a weboldalára, és lehetőséget biztosít a HTML-verzióra azok számára, akik ezt igénylik.

Töltse meg marketing e-maileket hasznos információkkal, ne egyszerűen csak eladási ajánlatokkal töltse meg őket. Előfizetőinek mindenki más előtt hozzáférést kell kapniuk az exkluzív tartalmakhoz. Ügyeljen arra, hogy termékeihez és szolgáltatásaihoz különleges ajánlatokat és kedvezményeket adjon. Küldjön releváns információkat, különleges kedvezményeket és szezonális üdvözleteket; kerülje az olyan e-mailek küldését, amelyekben minden egyes alkalommal eladást kérnek.

A nagyobb ünnepek általában nem a legjobb időszak a marketing e-mailek küldésére. Ügyfelei otthon fogják élvezni a napjukat, így nem valószínű, hogy érdekelni fogja őket az Ön e-mailjének elolvasása. Van néhány kivétel. A fekete péntek például egy olyan alkalom, amikor indokolt a dátumhoz kapcsolódó kampány.

Egy e-mail marketingkampánynak is szüksége van egy tervezési és tesztelési fázisra, mint bármi másnak. Tervezzen időt annak biztosítására, hogy üzenetei átjussanak a spamek elleni küzdelemben használt összes technikán, a tartalomszűrőktől kezdve a képblokkoláson át a java-scriptek elnyomásaig. Millió üzenetet küldhet ki vakon, és soha nem tudja meg, hogy egyáltalán látják-e őket.

Amikor hatékony e-mail marketingkampányt épít, megfelelő feliratkozási űrlapokra van szüksége a vállalati weboldalán. Győződjön meg róla, hogy minden oldalon megtalálhatóak, és győződjön meg arról is, hogy a megfelelő helyen vannak a webhely oldalain. Ez kulcsfontosságú ahhoz, hogy az ügyfelek feliratkozzanak.

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki minden egyes elküldött e-mailből, próbáljon meg minden egyes üzenetet egyetlen világos, tömör üzenetre összpontosítani. Olvasóinak már az üzenet elolvasásának első néhány másodpercében tudniuk kell, hogy mit akar mondani. Adjon nekik egy olyan felhívást a cselekvésre, amely egyértelmű, és amelyre könnyen tudnak reagálni.

Igyekezzen a lehető legjobban felépíteni egy e-mail listát a személyes és az internetes kapcsolatépítésből. Ne vásároljon vagy béreljen névlistákat, amelyekről e-maileket küld az üzletszerzés érdekében. Nincs garancia arra, hogy a megkeresett személyek közül bárki is érdeklődni fog, és még az is előfordulhat, hogy a végén feljelentést tesznek az e-mail szolgáltatójánál.

Az e-mail marketingjének relevánsnak és érdekesnek kell lennie minden egyes ügyfele számára. Ha az Ön üzenetei nem különböznek azoktól a hamis Rolex- és jelzáloghiteles spamektől, amelyeket minden nap kapnak, az ügyfelei elhagyják a listáját, és elmesélik a barátaiknak azt a spammelő e-mail listát, amelyre tévedésből feliratkoztak. Használja a cikk által nyújtott tanácsokat, hogy e-mailjei jó tartalmat tartalmazzanak, amelyet az ügyfelek élvezhetnek.