Hogyan használja az e-mail marketinget, hogy sikereket érjen el az üzleti életben.

Hogyan használja az e-mail marketinget, hogy sikereket érjen el az üzleti életben.

 

 

Valószínű, hogy korábban Ön is volt már marketing e-mailek címzettje. Az e-mail marketing lehetőséget ad arra, hogy a jelenlegi ügyfelek megtartásán dolgozzon, miközben a potenciális ügyfeleket is bevonzza. Ha egy email marketing kampányt szeretne csinálni, olvasson tovább néhány hasznos tanácsért.

 

Kövesse nyomon a kereskedelmi kiállításokon megismert kapcsolatokat. Gyűjtse össze az emberek telefonszámát, amikor megállnak az asztalánál, és a találkozást követő néhány héten belül hívja fel őket. Az utóhívás során jelentkezzen be a kapcsolattartójánál, és kérdezze meg, hogy szeretné-e e-mailben megkapni az Ön marketing hírlevelét.

 

Amikor a feliratkozási folyamat során az ügyfelei megadják önnek az e-mail címüket. Győződjön meg róla, hogy jól láthatóan szerepeljen rajta az egyértelmű lemondó nyilatkozat arról, hogy e-mailes marketingkampányokat fog folytatni. Próbáljon jelzést adni a fogyasztónak arról, hogy milyen gyakran kívánja felhasználni a címét, hogy ne legyen tájékozatlan.

 

Hagyja, hogy az olvasók válasszák ki a tartalom elrendezését. A képeket, grafikákat és JavaScriptet tartalmazó üzeneteket valószínűleg megeszik a szoftverek szűrői, és emberi szem soha nem látja őket. Küldje el az egyszerű szöveges vagy gazdag szöveges formátumú üzeneteket, beleértve a weboldalára mutató linket, és a HTML-verzió lehetőségét azok számára, akik ezt igénylik.

 

Az e-mail fejlesztésénél vegye figyelembe, hogy a legtöbb e-mail olvasó szoftverben mekkora az előnézeti ablak. Ha az e-mailje jóval meghaladja ennek az előnézeti ablaktáblának a méretét, bölcs dolog azonnal szerkeszteni. Sokan kizárólag ebben az előnézeti ablakban olvassák az e-maileket. Azokat az információkat, amelyek kívül esnek a fájdalmas terjedelmen, az olvasója talán egyáltalán nem is látja.

 

Az Ön e-mail marketingkampánya hatékonyabb lesz, ha megkönnyíti az ügyfelek számára a leiratkozást. Ez paradoxonnak tűnhet, de az emberek hajlamosabbak lesznek megbízni Önben, ha azt az érzést keltik bennük, hogy ők irányítanak. Tegye ki a leiratkozási linket egy nyilvánvaló helyre, hogy könnyen megtalálják.

 

Ahhoz, hogy minden e-mailben egyértelmű és emlékezetes hatást érjen el, tartsa marketingüzeneteit rövidnek és tömörnek. Minden e-mailnek nagyon világos üzenetet kell tartalmaznia, és csak olyan információkat, médiát és linkeket szabad tartalmaznia, amelyek teljesen relevánsak az üzenet szempontjából. Egy tömör, de meggyőző e-mailt könnyebben befogadnak az olvasók, mint egy szeles üzenetet, amely túl sok pontot próbál erőltetni.

 

Tájékozódjon arról, hogy mit nem szabad tennie, ha megnézi a tényleges spam-üzeneteket. Regisztráljon egy új e-mail címet egy ingyenes kliens segítségével, használja a címet több helyen is az interneten, és figyelje, ahogy a postaládájában összegyűlnek a spamek. Ezt senki sem akarja. Tanuljon a hibáikból, és javítsa ki a saját e-mail kampányában meglévő hibákat. Ha megteszi az extra lépést, hogy megkülönböztesse magát a spammerektől, az nagyszerű módja a márka tekintélyének kiépítésének.

 

Ajánljon látogatóinak egy ingyenes, e-mailben lebonyolított tanfolyamot. Ki kell dolgoznia egy meghatározott számú automatikus válaszadóját, szakaszokra bontva a leckét. Négy-hat szakasz megfelelő mennyiségnek kell lennie. Ügyeljen arra, hogy a tartalom informatív és egyedi legyen. Ütemezze a szakaszok kiküldését 24 óránként egyenként. Ez számos előnnyel járhat, például javíthatja webhelyét, elnyerheti ügyfelei bizalmát, fejlesztheti tekintélyét, és építheti e-mail bázisát.

 

Az e-mail útján történő marketing olyan mindennapos dolog, amelyhez mostanra már nagyjából mindenki hozzászokott. Egyszerű e-mail üzenetek használatával a vállalatok képesek marketingelni az egyéneknek. Ha jól csinálják, ez egy nagyon hasznos stratégia lehet; vegye a szívére ezeket a tippeket, és máris jó úton halad a siker felé.