Tippek, hogy megtanulják, hogyan lehet hatékony a cikk marketing

Tippek, hogy megtanulják, hogyan lehet hatékony a cikk marketing

 

Ha már megírtál egy cikket, a következő lépés az, hogy eljuttasd és olvasókat találj hozzá. De ez nem biztos, hogy olyan egyszerű, mint amilyennek hangzik. Használj ki minden lehetséges forrást, amikor elindulsz, hogy megtaláld a célközönségedet. Itt nagyszerű tanácsokat találsz, amelyek segíthetnek neked.

Tarts lépést az iparági trendekkel, hogy naprakész maradj, és javítsd az általános ügyfél-elégedettséget. Próbálj meg minél több olyan cikket elolvasni, amely az üzleti élethez kapcsolódik, hogy megértsd, hogyan befolyásolják bizonyos aktuális események azt, hogy az ügyfelek hogyan vásárolják meg a termékedet vagy szolgáltatásodat. Ez mindenkor segíteni fogja vállalkozásodat a gyarapodásban.

Nézd meg a versenytársaidat. Annak érdekében, hogy biztosítsd, hogy olvasókat szerezz, kutasd fel azokat a blogokat és weboldalakat, amelyek hasonló cikkeket kínálnak, mint a tiéd. Tudd meg, mit csinálnak, és találd ki, hogyan csinálhatnád jobban. Ha olyasmit adsz az olvasónak, amit máshol nem tud, az biztos módja annak, hogy visszatérjenek hozzád.

Használj cikk forrásdobozt. Ez egy bekeretezett doboz minden egyes cikked végén. Az olvasónak ad egy kis háttérinformációt a cikk szerzőjéről, arról, hogy hol találhat további cikkeket ugyanattól az írótól, valamint az esetlegesen folyamatban lévő projektjeiről, és néha egy képet is tartalmaz.

Egy tipp, amit érdemes figyelembe venni a cikkmarketinggel kapcsolatban, hogy az írás nem is olyan rossz, mint ahogyan azt gondolnád. Fontos, hogy úgy írj, ahogyan beszélnél, és utána tisztítsd ki az esetleges nyelvtani hibákat. Gyakorlás után percek alatt képesnek kell lenned rövid cikkeket írni.

Kerüld az automatizált tartalomgenerátorok használatát, amikor cikkmarketingkampányokat indítasz. Bár ezek pillanatok alatt rengeteg cikket adhatnak, nem garantálják a magas minőséget. Valójában sokan közülük nem is használják helyesen az angol nyelvet. Írd meg te magad a cikkeidet. Meg fogod tapasztalni, hogy a cikkeid egyre jobbak lesznek, és gyakorolsz.

Miután elkezdesz bevételt termelni a cikkmarketingből, gondolkodj azon, hogy fizetsz a tartalmaidért. Ez sok időt takarít meg, különösen, mivel valószínűleg egyszerre több cikkre lesz szükséged. Emellett viszonylag olcsó is, ha tudod, hol keress. Keress az interneten olyan webhelyeket, amelyek ilyen szolgáltatásokat kínálnak.

Kerüld a szójátékot, ha hatékonyan szeretnéd megcélozni a közönségedet a cikkmarketing segítségével. Persze, élvezetessé teheted az olvasást, de nem akarod, hogy félreérthető legyen, hogy mit akarsz közvetíteni.

Ha egy ismert személyt rajtakapnak, hogy a te termékedet használja, ne félj engedélyt kérni tőlük, hogy ezt továbbítsd. Ez elég nagyot lendíthet az üzleteden. Fontos azonban megértened, hogy ha hamis állításokat teszel egy hírességről, azzal jogi szempontból nagy bajba kerülhetsz.
Mindig olyan témákat válassz a cikkekhez, amelyek értéket és érdeklődést jelentenek az olvasók számára. Senki sem akar nyilvánvaló példányokat olvasni, és senki sem akar unalmas, homályos cikkeket olvasni.

Olvass el sok cikket, amelyeket más top szerzők írtak. Fordíts különös figyelmet arra, hogyan formázzák a cikkeiket. Az, hogy milyen típusú címeket tartalmaznak, és milyen témákra összpontosítanak, mind fontos információ lehet számodra, amikor a saját cikkeidet strukturálod. A tanultakat akár be is építheted a saját cikkeidbe.

Mindig lektoráld a cikkedet. Bár a helyesírás-ellenőrző hasznos forrás, ügyelj arra, hogy ne függjön tőle túlzottan. Olvasd vissza az írásodat, hogy értékeld a nyelvtani és egyéb hibáidat. Fontold meg, hogy valaki mással is elolvastatod, mielőtt elküldöd a munkát.

Egy világos cél meghatározása, amelyet az ember a cikkmarketingtől remél elérni, nemcsak a cikkek létrehozásában kell, hogy segítsen, hanem annak eldöntésében is, hogy milyen tartalmat tartalmazzon a cikk. Ezek a célok segíthetnek a cikkmarketing sikerében azáltal, hogy jobb cikket készítenek.

Próbálj meg néhány mérhető célt hozzáadni a cikkmarketing általános marketingtervedhez. Ezeknek a terveknek nemcsak olyan dolgokat kell tartalmazniuk, mint például azt, hogy egy adott kulcsszó alapján tervezel cikkeket írni, hanem pontosan fel kell vázolni, hogy hány cikket tervezel írni az adott kulcsszóra. Az olyan mérések, mint a könnyen mérhetőek, és amíg a számok reálisak, teljesen elérhetőek lehetnek.

Online cikkeidnek népszerűsítésekor törekedj arra, hogy azokat egy ingyenes blogplatformon, például a Bloggeren és a WordPress.com-on tedd újra közzé. Nem kell aggódnod a duplikált tartalom miatt, mivel a keresőmotorok ismerik az eredeti webhely eredetét. Ezek a blogplatformok potenciálisan több embert vonzanak a cikkeidre.

Egy jó cikkmarketing tipp, hogy ne tedd egyenlővé az időt a pénzzel. Ne gondold, hogy egy bizonyos összegű pénzt fogsz keresni azért, mert mennyi időt töltöttél egy cikk megírásával. A valóság az, hogy egyes cikkek el fognak fogyni, mások pedig nem. Ehhez hozzá kell szoknod.

Nem számít, mennyire okos vagy, vagy milyen csodálatos a szókincsed, ne hivalkodj, amikor cikket írsz cikkmarketing céllal. A terméket vagy szolgáltatást kereső átlagos olvasó lehet, hogy nem tud lépést tartani a te káprázatos szókincseddel, de nem ezért olvassák a cikkedet. Alapvető információkat keresnek egy termékről vagy szolgáltatásról, ezért maradj a tényeknél.

Adj személyességet a cikkeidhez, hogy szórakoztatóbbá tedd az olvasást. Ezt többféleképpen is elérheted. Használd személyes utadat céljaid, véleményed és egyéb meglátásaidat, hogy az írásodat meggyőzővé tedd. A személyes hangvétel vonzza az olvasókat.

Fókuszálj erőfeszítései középpontjába a felsőkategóriás termékeladási lehetőségeket. Ezek a felső kategóriás termékek felső kategóriás vásárlókat vonzanak. Ezek az ügyfelek okosak, tudják, mit akarnak, és őszintén szólva, nagyon szórakoztató velük dolgozni. És nem ez a vállalkozásod fontos része, hogy jó ügyfeleid legyenek? Igen, gondoltam.

Összefoglalva, többet kell tenned, mint csak megírni a cikkedet; meg kell találnod azokat az embereket, akik elolvassák. Miután megfelelő cikkmarketing stratégiákat dolgoztál ki, sikeres lehetsz. Használd az imént olvasott cikk tippjeit, hogy egyre többen olvassák a cikkeket, amelyeken dolgoztál.

 

szuvidáló, vákuum zacskó, sous vide, vákuumfóliázó, vákumfólia, vákuumcsomagoló, vákuum tasak

 

1. szuvidáló

2. vákuum zacskó

3. sous vide

4. vákuumfóliázó

5. vákumfólia

6. vákuumcsomagoló

7. vákuum tasak

 

szuvidáló, vákuum zacskó, sous vide, vákuumfóliázó, vákumfólia, vákuumcsomagoló, vákuum tasak