Néhány egyszerű ötlet az online marketinghez

Néhány egyszerű ötlet az online marketinghez

 

Az internetes marketingnek nagyon sokféle aspektusa van, a hírlevelektől kezdve a forgó banner hirdetéseken át a képernyőt elfoglaló flash-hirdetésekig és a közösségi médiáig. Íme néhány ötlet, amit összeállítottunk, különböző internetes marketing témákban, amelyek segítenek diverzifikálni a stratégiákat, de a céljaira összpontosítva.

A webhely készítéssel és a webes rangsorolással való kezdéshez tartsa webhelyét a kisebb oldalon. Az oldalakat később is bővítheti, ahogy a forgalma fejlődik, és ahogy az ügyfélköre növekszik, de az egyszerű kezdés és az oldalának kicsiben való elindítása a legjobb megközelítés. Ez bizonyos értelemben olyan, mint egy recept: mindig hozzáadhat, de nehéz elvenni.

A Twitter nagyszerű módja annak, hogy ügyfeleit folyamatosan tájékoztassa a vállalkozásával kapcsolatos hírekről. A szolgáltatás használata teljesen ingyenes, és nagyon intuitív a felhasználók számára. Ez azt jelenti, hogy az új termékekről, eladásokról és egyéb finomságokról szóló gyors frissítéseket könnyedén eljuttathatja közvetlenül követőihez. A Twitter rendkívül népszerű minden korosztály körében, így jó választás a 30 év alattiakat kiszolgáló vállalkozások számára.

Szervezze ki az időigényes, ismétlődő internetes marketingfeladatokat, hogy helyette a pénzkeresésre koncentrálhasson. Internetes marketingesként az idő az egyik legértékesebb vagyontárgya. Túl gyakran emésztik fel az olyan alantas feladatok, mint a cikkírás vagy a linképítés? Amint vállalkozása elkezd nyereséget termelni, a megkeresett pénz egy részét fektesse vissza arra, hogy embereket alkalmazzon, akik ezeket az egyszerű feladatokat elvégzik Ön helyett. A kiszervezés lehetővé teszi, hogy sokkal gyorsabban növekedjen a vállalkozása, mintha mindent egyedül intézne.

A sokszínűség kulcsfontosságú lehet. Nem akarja, hogy a weboldalának tetején, alján és oldalán bannerek legyenek, amelyek mind ugyanazt a terméket népszerűsítik. Keressen hasonló, releváns termékeket, hogy ne csak diverzifikálja weboldalát, hanem növelje annak esélyét is, hogy valamelyik olvasója vásároljon egy vagy több termékből.

Hozza el magához a vásárlóját. Használja weboldalát arra, hogy közzétegye az üzletében zajló eseményeket, legyenek azok workshopok, képzések vagy csak a boltban zajló eladások. Azzal, hogy a vásárlót az üzletébe csalogatja, sokkal valószínűbbé teszi, hogy Öntől vásároljon, és ha ezt az információt a webhelyén közzéteszi, növelheti az érdeklődők számát.

Végezzen kutatási felmérést. Használjon egy felmérőoldalt, és kérdezze meg a fogyasztókat, hogy valójában mit szeretnének látni Öntől. Ezeknek az információknak a megszerzése maguktól a vásárlóktól egy gyakran figyelmen kívül hagyott, de zseniális stratégia a vásárlói bázis növelésére. Senki sem tudja jobban megmondani, hogy mit szeretnének vásárolni, mint maguk a vásárlók.

Ismerje a szakzsargont. A szakterület definícióinak megértése, amellyel dolgozik, legalább olyan fontos, mint az, hogy miért mélyül el benne. Ha nem tudja, hogy a szimbólumok, kezdőbetűk és kódok valójában mit jelentenek, akkor egy medencébe merül. Nem tudja, hogy mi van benne, és lehet, hogy megsérül.

Az internetes marketing nagyon költséghatékony módja lehet a reklámozásnak. A televíziós és rádiós hirdetések több ezer forintba kerülhetnek pusztán másodpercekért, és bár ez a hirdetési módszer széles közönséget ér el, drága lehet. Az online marketing szintén széles közönséget ér el, de a költségek töredékéért.

Ha az elektronikus hírlevelei nem hozzák meg a kívánt forgalmat, szánjon időt arra, hogy megtanulja, hogyan fejlesszen ki egy vonzó elektronikus hírlevelet. Nézze meg a konkurens márkák által kínált sikeres e-hírleveleket, és válasszon ki néhányat a bennük található jobb ötletek közül. Ezeket az ötleteket aztán továbbfejlesztheti a saját hangján.

Tesztelje weboldalát, mintha az egy termék lenne. Más szóval, ne lazsáljon annak ellenőrzésében, hogy a linkek működnek-e, az oldal felhasználóbarát-e, és úgy néz-e ki, ahogyan szeretné. Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy ahhoz, hogy az emberek visszatérjenek, okot kell adnia nekik arra, hogy visszatérjenek.

Minden nap új technológiák jelennek meg, amelyeket egy internetes marketinges kihasználhat. Folytassa az új ötletekről való olvasást, majd hajtsa végre őket marketingstratégiáiban, és nagy sikereket fog elérni ebben a karrierben. Aki mindig jobbá teszi magát, az ezt a vállalkozásának jobbá tételére is fordíthatja.